tma.lt

Konfliktinių situacijų sprendimas

Mokymų aprašymas

Konfliktinių situacijų sprendimas

Konfliktų valdymas darbinėje aplinkoje

Šie mokymai suteiks aiškius metodus, padedančius efektyviai valdyti konfliktiškas situacijas tiek su klientais, tiek komandoje.

Konfliktų priežasčių atpažinimas ir prevencija

Sužinosite, kaip atpažinti konfliktų priežastis, išlaikyti profesionalumą įtemptose situacijose ir rasti abipusiai naudingus sprendimus.

Įgūdžių taikymas praktikoje

Praktinių užduočių metu įgysite įgūdžių, kuriuos galėsite iš karto pritaikyti darbinėje aplinkoje.

Mokymų metu išmoksite:

  • Konfliktų priežastys: Konfliktų kilmės analizė ir jų valdymo principai.
  • Bendravimo būdai: Efektyvūs bendravimo būdai sprendžiant konfliktus.
  • Strategijos dialogui: Strategijos, leidžiančios užtikrinti konstruktyvų dialogą ir išvengti eskalacijos.
  • Sprendimų modeliai: Konfliktinių situacijų sprendimo modeliai ir jų taikymas praktikoje.
  • Profesionalumas: Taktikos, padedančios išlaikyti savitvardą ir profesionalumą sudėtingose situacijose.

Mokymų turinys:

  • Konfliktų priežastys: Kokie pagrindiniai veiksniai sukelia konfliktus darbo aplinkoje?
  • Konfliktų tipai ir valdymas: Kuo skiriasi įvairūs konfliktai ir kokios strategijos padeda juos spręsti?
  • Efektyvus bendravimas: Kokie metodai padeda išlaikyti konstruktyvų dialogą ir pasiekti susitarimą?
  • Emocijų valdymas: Kaip kontroliuoti savo reakcijas ir padėti kitoms pusėms išlaikyti ramybę?
  • Sprendimo modeliai: Kokius metodus taikyti skirtingoms situacijoms ir kaip pasirinkti tinkamiausią?
  • Derybos konfliktiškose situacijose: Kokie derybiniai įgūdžiai padeda rasti abipusiai naudingus sprendimus?
  • Prevencinės strategijos: Kaip iš anksto užkirsti kelią konfliktams ir stiprinti komandinį bendradarbiavimą?

Praktinės užduotys:

  • Konflikto priežasčių nustatymo pratybos – analizuosite situacijas ir mokysitės atpažinti gilumines konflikto priežastis.
  • Simuliacijos – sudėtingų situacijų sprendimas su klientais ir kolegomis imituojant realias verslo sąlygas.
  • Efektyvaus bendravimo lavinimas – bendravimo įgūdžių tobulinimas praktinėse diskusijose bei kritinių situacijų valdymas.
  • Strategijų taikymas scenarijuose – konfliktų valdymo strategijų taikymas realiuose verslo scenarijuose su grįžtamuoju ryšiu.

Registracijos forma