Efektyvaus skambučio skriptai
Mokymų aprašymas
Efektyvaus skambučio skriptai
Efektyvumas, aiškumas ir profesionalumas
Šie mokymai skirti padėti suprasti, kaip efektyviai parengti ir naudoti skambučio skriptą, kad būtų užtikrintas aiškumas, profesionalumas ir rezultatyvumas.Struktūruotas pokalbis ir prisitaikymas
Dalyviai išmoks struktūruoti pokalbį, įtraukti svarbiausias frazes bei klausimus ir prisitaikyti prie kliento poreikių realaus laiko situacijose.Pasitikėjimas ir prieštaravimų įveikimas
Sužinosite kaip sudominti klientą nuo pirmųjų sekundžių, sukurti pasitikėjimą, įveikti prieštaravimus ir visada gauti teigiamą atsakymą.Nauda pardavimų ir klientų aptarnavime
Šių mokymų metu įgysite įrankių, kurie padės užtikrinti sklandesnius ir efektyvesnius skambučius tiek pardavimų, tiek klientų aptarnavimo srityse.Mokymų metu išmoksite:
- Skambučio planas: Suprasite, kaip sudaryti skambučio planą nuo pasveikinimo iki atsisveikinimo, siekiant maksimaliai efektyvaus pokalbio.
- Skambučio tikslas: Mokysitės nustatyti aiškų skambučio tikslą ir jį pasiekti per struktūruotą pokalbį.
- Prieštaravimų įveikimas: Praktikuosite, kaip valdyti pokalbį, susidoroti su prieštaravimais ir išlaikyti pokalbio kryptį.
- Simuliacijos ir praktika: Dalyvausite praktinėse užduotyse ir simuliacijose, kurios leis patobulinti skambučių įgūdžius realiose situacijose.
Mokymų turinys:
- Skambučio pradžia: Kaip sukurti profesionalų ir draugišką pirmą įspūdį?
- Klausimų uždavimas: Kokius atvirus klausimus naudoti norint gauti tinkamą informaciją?
- Pasiūlymo pateikimas: Kaip aiškiai ir tinkamai pristatyti vertę?
- Abejonių įveikimas: Kaip įveikti kliento abejones, ar tikrai jam to reikia?
- Skambučio uždarymas: Kaip efektyviai susitarti ir užtikrinti veiksmų planą?
Praktinės užduotys:
- Vaidmenų žaidimai – realaus bendravimo imitacija, skirta lavinti reakciją ir argumentaciją.
- Grupinės diskusijos – nuomonių mainai, padedantys įžvelgti įvairius požiūrius į pardavimų situacijas.
- Simuliacijos – praktiniai pokalbių scenarijai, kuriuose taikomi įgyti įgūdžiai.
- „Live“ skambutis – tikras skambutis realiam klientui su trenerio grįžtamuoju ryšiu.